התחברות
הרשמה
מה לכתוב לפסיכולוגית? (אני פשוט צריכה אותה עכשיו)
28 בפברואר 2022, 18:44
טיפול פסיכולוגי
דיכאון
מצב רוח
4 תשובות
בידיוק כמו שכתבת תכתבי לה שאת צריכה אותה
L
Loren 2004
מה שאת מרגישה
ר
רוצים רפורמה משפטית !!!
היי אשמח אם נוכל לדבר
א
אני נולדתי להופיע
שאת צריכה אותה
Noale
באותו הנושא:
אני צריכה להביא לפסיכולוגית שלי כסף על החודש וזה
לא הבנתי אם אני הולכת לפסיכאטרית והיא מרגישה שאני לא צריכה טיפולי בכדורים ותפנה לפסיכולוגית
אני צריכה לכתוב מאמר באנגלית כעבודת פסח ואני פשוט לא מצליחה לכתוב כלום
אני צריכה ללכת עוד שעה לפסיכולוגית ולא באלי
זה בסדר לכתוב לפסיכולוגית שלי הודעה אם אני צריכה אותה? או שזה לא מקובל?
אני הולכת היום בפעם הראשונה לפסיכולוגית כי ההורים שלי החליטו שאני צריכה
אני צריכה לכתוב ברכה למאמנת שלי ואני פשוט לא יודעת מה לכתוב, מישהו יכול לעזור?
אני צריכה לשאול את המחנכת שלי משהו בוואטספ לכתוב לה קודם המורה או שפשוט לשאול?
כשהולכים לפסיכולוגית פשוט מדברים והיא מקשיבה?
אמרתי לפסיכולוגית שלי שהיה לי בת זוג, היא צריכה לדווח על זה?
אני עוד כמה דרות צריכה להיכנס לפסיכולוגית, ואני מזה לחוצה מה לעשות?