4 תשובות
שואל השאלה:
יש לכם דרך?
יש לכם דרך?
אנונימית
את צריכה לסמן בצורה יעילה משהו בתור נעלם, אחר כך בעזרת נתונים אחרים לבנות משוואה. תחלקי את זה לשלבים:
כאן הנעלם יהיה המספר שבחרת אז
המספר שבחרת: x
חילקת אותו ב2: x חלקי 2
למנה הוספת 6: x חלקי 2 + 6
קיבלת את המספר הנתון, כלומר נבנה משוואה
x / 2 + 6 = x
עכשיו את פותרת
נכפיל את המשוואה כולה ב2 כדי להיפטר מהמכנה
x + 12 = 2x
נעביר אגפים
12 = 2x - x
נכנס איברים
x = 12
כאן הנעלם יהיה המספר שבחרת אז
המספר שבחרת: x
חילקת אותו ב2: x חלקי 2
למנה הוספת 6: x חלקי 2 + 6
קיבלת את המספר הנתון, כלומר נבנה משוואה
x / 2 + 6 = x
עכשיו את פותרת
נכפיל את המשוואה כולה ב2 כדי להיפטר מהמכנה
x + 12 = 2x
נעביר אגפים
12 = 2x - x
נכנס איברים
x = 12
12 נראלי
12
באותו הנושא: