5 תשובות
שואל השאלה:
אבל מצד שני באלי לספר לכולםם
אנונימית
סתם אני צוחקת אם את אוהבת שימי פס
כן נורמלי לגמרי, בכל זאת אייל גולן.. לא מקהו להתגאות בו אבל תהני
אנונימית
אין לך מה להתבייש כל אחד והטעם שלו, גם אני קניתי וליטרלי כל החברים שלי שונאים אותו וסיפרתי לכולם בגאווה, אם זה מה שאת אוהבת אין לך מה להתבייש