6 תשובות
זה ממש מחליק. וקר. לא מומלץ.
לא נחמד
לא כיף
איכ
אנונימית
תאמת שזה נשמע כיף לא ניסיתי כי אין לי טרמפולינה
אם אתה רוצה להחליק,לקפוא מקור ולהירטב,
ממליצה בחום.