4 תשובות
כואב אבל שווה אתזה
זה כואב רק בימים הראשונים, תאכלי דברים יותר נוזליים בהתחלה כזה מרקים יוגורט, יכול להיות שגם יהיה לך סבבה דברים רכים כמו פיתה, אישית לי זה גם כאב
חלק מהתהליכים של הגשר כואבים אבל זה עובר מהר היה לי שהייתי בכיתה ג וזהו עכשיו יש לי שיינים ישרות בלי רווח וזה שווה את זה
כואב אבל סביל יפיופי, בימים הראשונים פירה, מעדנים, גלידות
תתפנקע