7 תשובות
כל חודש משלמים חלק מהסכום.
במקום פעם אחת את הכל.
במקום פעם אחת את הכל.
12 תשלומים בשנה אולי
שכל חודש משלמים
שואל השאלה:
דיברתי איתו והוא ביקש תשלום מראש לשנה למה?
ולגבי ה12 תשלומים זה כל חודש או מראש לשלם על כל ה12?
דיברתי איתו והוא ביקש תשלום מראש לשנה למה?
ולגבי ה12 תשלומים זה כל חודש או מראש לשלם על כל ה12?
אנונימית
שזה אומר שאת הסכום שכתוב שם את משלמת כל חודש.
נניח כתוב שהדירה להשכרה עולה 3000 אז כל חודש את משלמת 3000
נניח כתוב שהדירה להשכרה עולה 3000 אז כל חודש את משלמת 3000
זה לא אמור להיות ככה. יכול להיות שהוא רמאי. לא מבקשים תשלום לשנה!
השחר מתחלק ל12 תשלומים, כלומר; תשלום חודשי, לשלם סחר דירה פעם בחודש.
באותו הנושא: