7 תשובות
לשים ז*ן על כולם ולעשות מה שטוב לך לא מה שהמורה רוצה ממך
אל תלכי לזה
וואי מבינה את ההרגשה אבל אם את לא מוכנה להשתתף את לא חייבת ;)
ואין על מה שאחרים יצחקו עלייך אל תתייחסי הם סתם רוצים לגרום לך לבכות
אבל אם לא מרגישה בנוח להופיע את לא חייבת ❤
ואין על מה שאחרים יצחקו עלייך אל תתייחסי הם סתם רוצים לגרום לך לבכות
אבל אם לא מרגישה בנוח להופיע את לא חייבת ❤
לא להשתתף
מה שאת רוצה, זה מה שיקרה, אף אחד לא יכול להגיד לך מה את תעשי.
אם את לא רוצה לרקוד, תגידי למורה שאת לא וזהו. גם אם היא תנסה לשכנע אותך, עדיין את תעשי מה שאת רוצה
מה שאת רוצה, זה מה שיקרה, אף אחד לא יכול להגיד לך מה את תעשי.
אם את לא רוצה לרקוד, תגידי למורה שאת לא וזהו. גם אם היא תנסה לשכנע אותך, עדיין את תעשי מה שאת רוצה
אנונימי
אוקיי קודם כל, את יכולה לדבר על זה עם אחד ההורים? לספר לו על זה? לבקש מהם שידברו עם המורה?
תגידי למורה שאת תבואי, אבל אם תפרשי באמצע את אמרת שיהיה לך קשה, וזה יכול להרוס את כל הריקוד.
ולגבי הבכי, היי, *חיבוק*.
תגידי למורה שאת תבואי, אבל אם תפרשי באמצע את אמרת שיהיה לך קשה, וזה יכול להרוס את כל הריקוד.
ולגבי הבכי, היי, *חיבוק*.
שואל השאלה:
תקשיבו כולם תודה על העזרה אבל כבר אמרתי לה שאני רוצה להשתתף, לא פאדיחות?
תקשיבו כולם תודה על העזרה אבל כבר אמרתי לה שאני רוצה להשתתף, לא פאדיחות?
שואל השאלה:
אני אודיע לה, תודה
אני אודיע לה, תודה
באותו הנושא: