6 תשובות
אין לך ברירה כלכך, תישארי בבידוד בבית.
וליתר ביטחון תעשי בדיקה במדא.
בריאות זה מעל הכל, תבטלי את הדברים "החשובים".
תאשרי בבידוד
ותבטלי את הדברים
תרגישי טוב
ברכותיי
הלוואי, והייתי חולה בקורונה, הרגשה טובה עם כל המשלוחים שאני אקבל.
תישארו בבית בבידוד