13 תשובות
בגלל שהבנות שם יפות
אוקי, אלף כל הם לא היו יותר גרועים מהנאצים.
ב כל היחסים בין ישראל לאוקראינה יותר חמים מאשר ישראל ורוסיה, סך הכל אנחנו יחסית ניטרלים בוויכוח גם ככה
אין לי כח לאנשים כמוך

ולשאלתך...
הדור של היום אוהבים אותנו ובשלום איתנו. לא כמו התקופה של הנאצים, עבר 80 שנה מה את מצפה שסבתא בת 80 תעשה לך?
וחוצמזה יש שם משפחות יהודיות שאני בעצמי מכירה, לא כואב לך עלייהן?
1. כי אנחנו חלק מהמערב
2. מה הם קשורים למעשים של הסבות רבות שלהם בדיוק?
נכון צודק מאוד זה בגלל שתמיד לוקחים את הצד של מי שאומלל וחסר ישע
אני חושבת שהם עניים וקשה להם והם הניטקפים והם צריכים עזרה (ואני סולחת מהר):)
^תנחשו לאיזה סמיילי היתקוונתי
נכון מאוד, הרבה שם נאצים, ראיתי עכשיו מהמלחמה תמונות שלהם וסרטונים שהם מודים בכך שהם נאצים! אני לא בעדם.. ולא בעד הרוסים, לא בעד מלחמות בכללי אבל לא תופסת צד רק כי מדובר בשתי עמים עם אחוז אנטישמיות גבוה מאוד!
הוא אני אסביר לך ואעשה לך סדר אוקראינה בקשו להרשם לארגון גדול בשם נאטו נאטו זה ארגון שהוא רוצה שיהיה שלום בעולם עכשיו בנאטו יש 30 מדינות שהן חלק מהארגון ואם אחת המדינות בעולם תוקפת גת אחת המדינות שנמצאות בהסכם עם נאטו כל ה30 מדינות שיש בנאטו תוקפות את המדינה הזאת בקיצור
אוקראינה רצו להצטרף לנאטו אבל פוטין לא רצה שזה יקרה אז הוא החליט לתקןף את אוקראינה כדי שאוקראינה לא תרשם לנאטו כאות הזהרה בסופו של דבר אני מאמין שהם יצטרפו לנאטו ולא תהיה יותר רוסיה יהיה רק עפר ואבק
אה וישראל לא בעד אף אחד אוקראינה זה רק נאצים פשוט ישראל אומרת שאוקראינה צודקת ולא רוסיה
למה ישראלים כאלה אגואיסטים? באמת מה ההבדל בין אנשים כמוך לבין פלסטינים נגד ישראל
וואו את ילדה בת 12 מה אנחנו בכלל מתייחסים אלייך יא מושפעת
אנונימי
רוסיה מתנהלת בבריונות, כי פוטים הוא דיקטטור עם הרבה הרבה כוח שחושב שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה. העם הרוסי לא בעד זה - אבל אין להם ברירה אלא לשתוק. באוקראינה יש דמוקרטיה והם רוצים להצטרף לברית נא"טו שזו מן הגנה עולמית מפני תקיפה של מדינות באזור. כל מדינה שאין לה משאבים צבאיים מספקים נרשמת לזה בכדי שברגעים של מלחמה קשה - מדינות האזור יסייעו לה לשרוד. פוטין לא רוצה שמישהו יעזור לאוקראינה ומעוניין לספח כל מיני חלקים מאוקראינה כאילו שכלל השטח העצום של רוסיה לא מספיק לו. ואוקראינה אומרת לא חמודה מתוקה, זה שלי - אני קובעת! קיצר האוקראינים עומדים מול בריון עם הרבה מאוד כוח ומעט מאוד רחמים ואין לי ספק שמימדי הזוועה עוד יתגלו בהמשך. ישראל עם אוקראינה כי היא מדינה חלשה יותר, דמקורטית ולא בחרה להתחיל. אלא להגן באומץ על הגבולות שלה. ויש שם קהילה יהודית גדולה מאוד מאוד