13 תשובות
כן!!! ממש אוהבת את גרין דיי וויזר
אהלן, אוהבת את כולם לול
שואל השאלה:
אתם יודעים שיש להם hella mega tour בקיץ?
אתם יודעים שיש להם hella mega tour בקיץ?
אנונימי
יא כןן אניי
כןן אני מגיל 16!!
שואל השאלה:
אבל יש בעיה שאני די בטוח שגם אם יש כאן כאלה שמוכנים לטוס אין להם עם מי
אבל יש בעיה שאני די בטוח שגם אם יש כאן כאלה שמוכנים לטוס אין להם עם מי
אנונימי
weezer
חרשתי על ok human כל כך הרבה כשהוא יצא
חרשתי על ok human כל כך הרבה כשהוא יצא
כן!!! יש להם טור ביחד
הייתי אמורה לטוס ללונדון לטור ונגמרו הכרטיסים
אני טסה אבל פשוט לא להופעה
גרין דיי וקצת וויזר
שואל השאלה:
אוף אין לי עם מי ללכת כי אני לא מכיר אף אחד שאוהב אותם
אוף אין לי עם מי ללכת כי אני לא מכיר אף אחד שאוהב אותם
אנונימי
בעיקר את גרין דיי
באותו הנושא: