9 תשובות
זה דיי אגואיסטי..
כנראה
אנוכית
שואל השאלה:
כן זה די אגואיסטי
זה לא אגואיסטי זה פשוט לא אצלנו אז לא מרגישים את זה גם אני ככה
כנראה שלא. לצערי.
לא אשקר, זה כן די אגוצנטרי..
I:
שואל השאלה:
אבל ליטרלי מה אכפת לי מה קורה ברוסיה ואוקראינה כרגע כשיש לי מבחן במתמטיקה בשלישי
זה לא אכפתיות, זאת התעניינות בסיסית,
את לא חייבת שיהיה לך אכפת, אבל אל תזניחי את זה. משהו גדול קורה כרגע בעולם ודבר אחד מוביל לאחר, יום אחד זה הם, היום השני זה אנחנו או מדינה אחרת.
כמובן לא אומרת שזה באמת יקרה, רק מעלה נקודה..
I:
לצערי לא רק לך.
לא עכשיו לבחור צד אבל בכל זאת יש מלחמה בעולם שמביאה למוות של אנשים.
יש לי חברים שהמשפחות שלהם גרים שם שזה עצוב שהם עוברים את זה .
יש יהודים שנמצאים שם, יהודים שגרים שם.
קצת אכפתיות כלפי אנשים אחרים, כי גם שאנחנו היינו במצב כזה המון אנשים בחרו את הצד של עזה למרות שלא היה להם מושג מה הולך פה. וכן היינו רוצים שמדינות יתעניינו ויהיו בעדינו.
אל תבחרי צד אבל גם אל תגידי שזה לא אכפת לך