4 תשובות
אוףף כן לא טעמתי אותו כבר 3 וחצי שנים
וטוב שכך
אומייגאד זה היה אהוב עליי אבר!! נאצ'וס מקסיקני!!! אמלה ממש נעלם!
וואי כן!! כבר מעל שנה וחצי היה הטעם האהוב עלי
באותו הנושא: