3 תשובות
נו באמת, לאהבה אין זמנים, אין תכנונים.
גם אם זה בפגישה הראשונה, ברגע שזה בא מתוך אהבה ותשוקה, זה הדבר הכי מקסים בעולם.
צריך לוח זמנים בשביל זה?
לפי דעתי ההתקדמות מהירה מידי קודם כל צריך להתנשק כרגיל (נשיקה רגילה) נדייט 2-3 בערך אחרי 5 דייטים לפי דעתי זה בסדר (תלוי בגיל)
אישית, אני חושב שזה התקדמות מופרזת,
הזוג צריך להאט קצת את הקצב, הם מתקדמים מהר מדי.