10 תשובות
ממש כדאי, אבל רק אם זה יעזור לך מנטלית! :)
אחרת אין ממש סיבה כי יש סיכוי לטרנספוביה, אבל אם מנטלית יעזור לך שיקראו לך אתה/אתם, תצא מהארון
ההודעה יכולה להיות משהו כמו
"היי, אשמח שתפנו אליי בתור בן, אני טרנס :)"
אחרת אין ממש סיבה כי יש סיכוי לטרנספוביה, אבל אם מנטלית יעזור לך שיקראו לך אתה/אתם, תצא מהארון
ההודעה יכולה להיות משהו כמו
"היי, אשמח שתפנו אליי בתור בן, אני טרנס :)"
תמיד כדי לצאת מהארון, זה יעשה לך שלוות נפש יותר גדולה, ממליצה קודם לחברה ולמשפחה ואז לכיתה.
אם לא מקבלים אותך בבקשה בבקשה אל תכנס בחזרה לארון, יש אנשים שלא יקבלו שזה בעיניי מטופש ולא הגיוני אבל יש כאלה אנשים שלא יודעים לקבל ויש כאלה שכן ויתנו לך את כל העולם וזה שווה את זה!
אוהבת מלא ובטוחה שתצליח ❤❤
אם לא מקבלים אותך בבקשה בבקשה אל תכנס בחזרה לארון, יש אנשים שלא יקבלו שזה בעיניי מטופש ולא הגיוני אבל יש כאלה אנשים שלא יודעים לקבל ויש כאלה שכן ויתנו לך את כל העולם וזה שווה את זה!
אוהבת מלא ובטוחה שתצליח ❤❤
lgbtq לנצח שתי נשיקות במצח
שואל השאלה:
מקסים^ :)
מקסים^ :)
אני מבין ששאלת את השאלה כדי שתשמע/י שכדאי לצאת מהארון, והשאלה האמיתית היא פשוט 'תעזרו לי לנסח הודעת יציאה מהארון'
אנונימי
לדעתי לא.
זה אישי ופרטי שלך - מי שרוצה לפנות אלייך בצורת פנייה שאתה רוצה, יעשה את זה.
ואל תנסה להסתיר את זה אם אתה לא רוצה, פשוט תהיה אתה, אתה לא צריך להצטדק בפני הכיתה ולצאת בפניהם.
זה אישי ופרטי שלך - מי שרוצה לפנות אלייך בצורת פנייה שאתה רוצה, יעשה את זה.
ואל תנסה להסתיר את זה אם אתה לא רוצה, פשוט תהיה אתה, אתה לא צריך להצטדק בפני הכיתה ולצאת בפניהם.
תלוי אם אתה רוצה לעשות מזה עניין
אם זה יגרום לך להרגיש יותר טוב, לך על זה
מצד שני לדעתי אתה יכול פשוט להגיד לאנשים לקרוא לך באתה/הוא ולא לעשות מזה סיפור גדול, כי ככה גם אחרים פחות יתייחסו אל זה כסיפור גדול ולא יראו בזה עניין משמעותי
אם זה יגרום לך להרגיש יותר טוב, לך על זה
מצד שני לדעתי אתה יכול פשוט להגיד לאנשים לקרוא לך באתה/הוא ולא לעשות מזה סיפור גדול, כי ככה גם אחרים פחות יתייחסו אל זה כסיפור גדול ולא יראו בזה עניין משמעותי
אין מה לעשות מזה דרמה פשוט להמשיך רגיל בחייך ואם ישאלו תגיד שאתה כן וזהו
לא
עדיף שלא
מילא אם זה חברים קרובים אבל לכיתה? לא, זה לא רלוונטי
עדיף שלא
מילא אם זה חברים קרובים אבל לכיתה? לא, זה לא רלוונטי
קודם כל: כל הכבוד! מתי שאת\ה מרגיש\ה (כתבתי עם גרש, תלוי איך תרצה\י לקרוא לעצמך)תצאי מהארון, אם בא לך להשתחרר ולהרגיש טוב עם עצמך- תעשי את זה!
מאחלת לך בהצלחה:)
מאחלת לך בהצלחה:)
באותו הנושא: