5 תשובות
אני לא חושבת שזה ענייני בכלל חחח
אנונימית
כל עוד הם לא נמרחים אחד על השני או משהו אז כן
אנונימית
אנחנו לא צריכות לאפשר או לאסור דבר כזה, מותר לנו רק להעיר אם אנחנו רואות שיש קצת מעבר לידידות, אם מישהי אוסרת עליך דבר כזה דבר איתה שהכל בסדר ואתה חבר שלה והן רק ידידות, לא מעבר והיא צריכה לסמוך עליך, אם זה לא קורה אז סורי אבל שחרר ממנה, זה המינימום בזוגיות.
אין לי כרגע חבר אבל כשיהיה לי לא חושבת כי אין לי אמון בבנות ולצערי ראיתי יותר מדי מקרים שגרמו לי להבין שעדיף שלי לא יהיה ידידים ולא לא יהיו ידידות