10 תשובות
אבל כדאי לך אל תתביישי זה יקל עלייך
תנסי עוד קצת להתקרב אליו ואז
לא.
שואל השאלה:
ניסיתי להתקרב אליו כבר וזה פשוט לא עובד
זה כן גורם לו לשים לב שאני קיימת ולדבר איתי לפעמים אבל הוא עדיין לא רואה אותי בקטע כזה
ניסיתי להתקרב אליו כבר וזה פשוט לא עובד
זה כן גורם לו לשים לב שאני קיימת ולדבר איתי לפעמים אבל הוא עדיין לא רואה אותי בקטע כזה
אנונימית
תנסי אבל לדעתי עדיף פנים מול פנים
לא אם אתם בכלל לא מכירים
חד משמעית כן! מקסימום הוא אומר לא - כואב אבל בסדר עוברים הלאה
תנסי להתקרב אליו עוד קצת ואז
לא, אתם בקושי מכירים הוא לא עשים עלייך
תחכי קצת לראות אם זה עובר ובנתיים תתקרבי אליו יותר, שיידע מה השם שלך ויגיד לך שלום במסדרונות ואז אפשר לדבר
תחכי קצת לראות אם זה עובר ובנתיים תתקרבי אליו יותר, שיידע מה השם שלך ויגיד לך שלום במסדרונות ואז אפשר לדבר
באותו הנושא: