אני יודע כבר זמן מה שיש לי קושי לדבר עם אנשים, אבל עם חוסר הבקיאות שלי בתרבות וסלנג ישראלי ועם זה שכל מאץ' באפליקציות היכרויות לא הולך לשום מקום, זה מרגיש כאילו יש משהו בלתי נראה שאני מפספס. זה שאני מכוער? עם אישיות רעה? כבר לא בטוח
27 בפברואר 2022, 00:56
2 תשובות
מאיפה לנו לדעת למה? ותפסיק להוריד לעצמך איך אתה רוצה להצליח ככה