3 תשובות
שואל השאלה:
את, מדברת, שתגידי -.^
תודה^_^
יש את החלק של אנשים במשבר שזה אכן לא פשוט כל כך.
ויש את החלק של שקט ורגיעה.
מאוד מומלץ לצרוך מגנזיום של סולגאר כפי הצורך. מנסים את הסוג היקר והזול ולוקחים מה וכמה שעושה טוב. זה ממש מרגיע ומביא שקט.
גם חלב מרגיע.
בהצלחה
אתה מדבר על מונח מאוד כללי, כמו שתגיד ; כאבי רגליים, כאב בטן.
ממה שאני מכיר, זה יותר מביא לסערות רגשיות לפעמים.
לוקחים חומר מאזן בשם ליטיום בהנחיית הרופא, וזו המצאה נפלאה.
יש כאלה שזה מאוד חלש אצלהם, והחיים אצלהם כמעט רגילים, רצוי שהם לא יעסקו בעניינים מייגעים מדי, ושהם ישמרו על עצמם, בתזונה ושינה, ושלא לריב או להגיב מול אנשים מעצבנים