6 תשובות
וואו זה באמת יומולדת ככ איכותי וכיף
אני חושבת שזה הכי לא מביך בעולם, זה הכי כיף שיש. אני מעל 18 ומעדיפה כזה יומולדת
אני חושבת שזה הכי לא מביך בעולם, זה הכי כיף שיש. אני מעל 18 ומעדיפה כזה יומולדת
זה לא מביך
ממש לא
לא מביך בכלל, הם יודעים שאתה פחות מ18...
כל הכבוד שאתה לא נגרר!
כל הכבוד שאתה לא נגרר!
לא מביך בכלל, האמת שזה הכי כיף
מה מביך בזה זה הכי כיף
באותו הנושא: