3 תשובות
אני חושבת שלאוקראינה יש שטח שרוסיה טוענים שהיה שלהם והם רוצים אותו אז הם פתחו במלחמה אבל עכשיו כל המדינות שמסביב לאוקראינה מאיימות על רוסיה שאם היא תמשיך לתקוף גם מסהיב לאוקראינה אז מלא מדינות יתערבו בגלל הנאטו( ארגון של כמה מדינות) שגם ארהב חברה בו(אם טעיתי אני ממש מצטערת)
מלחמה . ועכשיו יש עוצר בקייב
^סוף סוף מישהו מסביר בלי לחרטט את השכל