9 תשובות
כל אחד יעשה מה שהוא רוצה ואני לא רואה בזה שום בעיה
שיהיה לה לבריאות,זה הפרצוף שלה לא שלי
החלטה שלה :)
אנונימית
דעתי הכנה?
זה מגעיל אותי ואני לא מבינה איך היא מסוגלת להסתובב ככה, אבל שתעשה מה שבאלה .
זה מגעיל אותי ואני לא מבינה איך היא מסוגלת להסתובב ככה, אבל שתעשה מה שבאלה .
אנונימית
שיהיה לה בכיף
כנראה לא אשים לב, אלא אם כן יש לה שפם שהוא יותר מכמה שיערות קטנות (שפם ששמים לב אליו ממרחק יחסית גדול)
אנונימי
חחח החלטה שלה, מקווה שהיא תעשה בהמשך
אם יש שפם ממליצה להוריד
כנראה שלא אכפת לי
ועכשיו אני נזכרת שאני צריכה לעשות שפם באמת
ועכשיו אני נזכרת שאני צריכה לעשות שפם באמת