7 תשובות
וואלה אני מרגישה הזוי שיש בכלל איידול בגילי (ניקי) אז בכלל
אני גם אוהב את סבא וסבתא שלי

אם את מדברת על אהבה מסוג אחר, אני עדיין לא חושב שזה מוזר, וזה לא קורה ספציפית בקייפופ, הרבה אנשים דלוקים על זמרים שגדולים מהם (אני לא אחד מהם יותר)
אני גם אוהבת מלא איידולים אבל לא אוהבת בקטע של נשמעת אליהם יותר אוהבת בקטע של האישיות שלהם
עכשיו כשאני חושבת על זה אני סטאן רק של להקות של בנות אז לא מוזר לי
כן אני אוהבת את הביאס שלי הם אשכרה גדולים ממני בערך עשור
זה כמו שתאהבי זמר אחר שהוא לא קיפופ והוא עדין גדול ממך בכמה שנים טובות

ואם כבר הזוי לי שאני גדולה מהלהקה אנהייפן רק כמה משם
בייני לבינהם אין הבדל גדול אפילו אם הם שלושים פלוס כי בעלי השנה יעשה 37 והם הרבה פחות ככה שלא בעייתי לי.. אבל אני לא נמשכת אליהם בצורה רומנטית אלה יותר מעריכה אותם ואת הכישרון והיופי הלא אנושי שלהם, הם מבחינתי האנשים שהכי קרובים למושלמים והם עושים מוזיקה מדהימה אז זאת אהבה ללא ספק אבל לא רומנטית.