18 תשובות
50 זה תמיד נורא
שואל השאלה:
אבל זה מבחן ממש קשהה
אנונימי
איזה כיתה אתה?
שואל השאלה:
כיתה ח
אנונימי
בכיתה ח העיקר זה המבחני סוף
כל עוד אתה מראה השקעה כנראה שלא יעיפו אותך, אבל אתה כן צריך לקבל ציון יותר טוב ב3/4 וסוף
כמה אתה לרוב מקבל בשיעורי בית?
שואל השאלה:
יש ציונים לשיעורי בית?
אנונימי
המורה שלך לא נותנ.ת ציונים לשב? מוזר
כמה אחוזים מהשיעורי בית אתה מגיש לרוב?
שואל השאלה:
לרוב אני מגיש בלי איזה 5 תרגילים אבל יש הרבה תרגילים
יכול להיות שהיא נותנת ציון באתר הזה פשוט לא כל כך נכנסתי אני עכשיו אבדוק
אנונימי
אוקיי
כרגע אין הרבה מה לעשות, עומדת להיות לכם אסיפת הורים והמורה תגיד לך האם הועפת/אתה צריך לעשות מועד ב/אתה על תנאי/אתה בסדר
אם הועפת, תנסה לערער, לדבר עם המורה, להראות שאתה מוכן לעבוד וכו'
אם אתה צריך מועד ב (אני לא זוכרת אם יש מועד ב בחצי) אתה פשוט צריך לקבל ציון ממש טוב
אם אתה על תנאי / עברת אתה פשוט צריך להמשיך לעבוד ולנסות לקבל ציון מירבי בסוף
שואל השאלה:
המועד ב היה אפילו לפני שקיבלנו ציונים טוב נראה מקסימום אני יעשה מועד ב
אנונימי
לא נראה לי אתה צריך לדאוג
כל עוד אתה מראה רצינות לא יעיפו אותך כרגע
אגב לי היה הרבה יותר קל במחצית השניה בח'
המחצית הראשונה היא ממש קשה כי זה די שוק אבל במחצית השניה הכל זורם הרבה יותר
אם אתה צריך עזרה הפרטי שלי פתוח
אין מועד ב למבחן מחצית (המועד ב הוא רק למי שלא הגיע למועד א) וגם לא מעיפים אחרי מבחן מחצית
אם תקבל מעל 90 במבחנים הבאים הכל יהיה בסדר ולא יעיפו אותך
תשקיע יותר המחצית הזאת ויהיה טוב
היו לי חברים שהועפו אחרי המחצית אבל זה די נדיר^
בחיים לא שמעתי שמעיפים אחרי המחצית
גם המורה שלי אמר שרק לפי המבחן סוף מחליטים אם להעיף או לא
על מה העיפו אותם?
אין לי מושג
בכל מקרה, לשואל השאלה, אתה תהיה בסדר :) בשלה הזה כל עוד אתה מראה רצינות והתמדה אתה תמשיך בתוכנית
בהצלחה!
לא מעיפים בכזאת מהירות...
אם מתמידים ומשקיעים בתוכנית, סיכוי גבוה שלא יעיפו אותך