7 תשובות
אני לא עונה אם אני חושד שזה ספאם
או לכתוב "במידה וזה לא ספאם, אז כך וכך"
או לכתוב "במידה וזה לא ספאם, אז כך וכך"
לדווח
לא לתת להם תשומת לב זו הדרך הכי טובה לענות לספאם וטרולים. פשוט לדווח
לדווח
לא להתייחס
תלוי אם זה ספאם שמצחיק אותי אז אני זורמת, אם זה ספאם של סיפור מומצע ומציק אני בדרך כלל לא עונה
שואל השאלה:
אבל מה אם בסוף זה לא ספאם, בסוף יצא שזה מישהו אמיתי שבאמת מציב בעיה
אבל מה אם בסוף זה לא ספאם, בסוף יצא שזה מישהו אמיתי שבאמת מציב בעיה
אנונימית