התחברות
הרשמה
זה נורמלי שילדה בת 13 וילד בן 15 וחצי יהיו חברים טןבים?
שהמשפחות חברים אבל המשפחות נפגשות פעם בשנה
26 בפברואר 2022, 16:05
גיל 15
גיל 13
הורות
חינוך
כיתה
8 תשובות
כן למה לא
פ
פרד וויזלי אהובי:)
כן נורמלי
ד
דניאל פאנטום
כן
ק
קונפיטורה קונפורמיסטית
בטח
~לייסטר~
כן
ל
להלהלהלה כל אחד יכולל
לא למה נורא
w
woolspeet
בטח שנורמלי
ה
האייקון שלכם
כן
k
kang sae byeok :)
באותו הנושא:
הגיוני שילדה בת 14.5 (כיתה י) וילד בן 18 עוד מעט יהיו חברים?
זה נורמאלי שילדה בת 14 וילד בן 17-16 יהיו בזוגיות?
זה בסדר שילדה בת 15 וילד בן 18 יהיו ביחד?
אתם חושביפ שעוד כמה שנים יהיו ממש הרבה ילדים שהם חצי יהודים וחצי ערבים?
זה קרינג'י שלילדה בת 12 וחצי יהיה ערוץ יוטיוב לולוגים?
זה בסדר לדעתכם שילדה בת 14 וילד בן 16 יהיו ביחד?
לדעתכם זה בסדר שילדה בכיתה ח וילד בכיתה ט יהיו זוג?
נורמלי שילד בן 16 ייפגש עם ילדה בת 11 מהאתר?
זה נורמלי לדעתכם שילדה בת 13 וילד בן 13 ישנו ביחד?
זה בסדר שילדה בת 16 וחצי וילד בן 19 יהיו חברים טובים?
אם אני חצי אשכנזייה רבע טורקיה, ורבע מצרית ובעלי יהיה מרוקאי ועירקאי מה הילדים שלי יהיו?