12 תשובות
אייפון אקס מקס איקס
גלקסי a32
שואל השאלה:
לא אייפון תודה.
נוקיה- 300 שקל אחלה עבודה
מקשים מגניבים ממש
כמה שפחות הסחות דעת ויש חיבור לאוזניות
איכס נראלך אני ממליץ אייפון אייפון זה מסריח
שואל השאלה:
לא קונה נוקיה
שואל השאלה:
משהו כמו גלקסי אבל שיהיה טוב
שואל השאלה:
אולי כן יש לכן אני שואל
שואל השאלה:
איפון זה בהחלט מסריח.
סתם גנבים
האווי
שיאומי כלשהו