12 תשובות
אייפון אקס מקס איקס
גלקסי a32
שואל השאלה:
לא אייפון תודה.
לא אייפון תודה.
נוקיה- 300 שקל אחלה עבודה
מקשים מגניבים ממש
כמה שפחות הסחות דעת ויש חיבור לאוזניות
מקשים מגניבים ממש
כמה שפחות הסחות דעת ויש חיבור לאוזניות
איכס נראלך אני ממליץ אייפון אייפון זה מסריח
שואל השאלה:
לא קונה נוקיה
לא קונה נוקיה
שואל השאלה:
משהו כמו גלקסי אבל שיהיה טוב
משהו כמו גלקסי אבל שיהיה טוב
שואל השאלה:
אולי כן יש לכן אני שואל
אולי כן יש לכן אני שואל
שואל השאלה:
איפון זה בהחלט מסריח.
סתם גנבים
איפון זה בהחלט מסריח.
סתם גנבים
האווי
גלקסי a12
שיאומי כלשהו
באותו הנושא: