4 תשובות
לא, חבל על הזמן שלך תתקדמי הלאה
וגם ענית יפה ממש לעצמך. אם הוא היה רוצה אותך, הוא היה מנסה ליצור איתך קשר.
וגם ענית יפה ממש לעצמך. אם הוא היה רוצה אותך, הוא היה מנסה ליצור איתך קשר.
לא זה אשמתו
אם באמת היה אכפת לו מהקשר הזה הוא היה עושה מאמץ ושולח הודעה. את לא צריכה גבר כזה.
את יכולה לנסות למה לא
באותו הנושא: