4 תשובות
תתרחקי ממנו בשבילה אם היא כל כך חשובה לך
אם החברות שלכן חשובה לך תתפסי ממנו מרחק
אוקיי ו?
הוא בסהכ קראש. את לא בוחרת במי להתאהב.
זה לא שבגדת בחברה שלך עכשיו, קחי דברים בפרופורציות.
גם אם בסופו של דבר הוא יאהב אותך ואת אותו ותיהיו זוג, זה בסדר. (כי זה יהיה הדדי)
הוא בסהכ קראש. את לא בוחרת במי להתאהב.
זה לא שבגדת בחברה שלך עכשיו, קחי דברים בפרופורציות.
גם אם בסופו של דבר הוא יאהב אותך ואת אותו ותיהיו זוג, זה בסדר. (כי זה יהיה הדדי)
שואל השאלה:
זה כל הקטע כיף לי איתו, כיף לי איתו בקטע חברי ידידי, לא בקטע זוגי או משהו
פשוט כיף לי להיות בסביבה שלו
זה כל הקטע כיף לי איתו, כיף לי איתו בקטע חברי ידידי, לא בקטע זוגי או משהו
פשוט כיף לי להיות בסביבה שלו
אנונימית
באותו הנושא: