8 תשובות
לא הבנתי את השאלה.
אם אתה אוהב אותה למה אתה רוצה להיפרד
אל תיפרד מימנה
שואל השאלה:
כי אנחנו רבים כל דקה והיא עכשיו רשמה לי שאני גורם לה לסבול
אנונימית
אז למה שלא תנסו באמת לפתור את זה במקום לברוח.
אצל כל זוג יש מריבות, צריך לדעת לדבר עליהם ולהשלים
אבל המריבות הופכות לסבל ולא משהו שאפשר להתגבר עליו אז אולי באמת כדאי לחתוך
תשאל את עצמך אם זה משהו שאתם יכולים להתגבר עליו וללמוד ממנו או לא
תלוי מה הסיבה.אם אתה אוהב אותה תדבר איתה,תנסה לגרום לה להרגיש בנוח.
אם אתה רוצה לסיים את הקשר,תסיים אבל בצורה יפה ולא פוגעת.
אז למה אתה רוצה להיפרד ממנה חתיכת בן אדם נבזי שלא מסתפק במה שיש לו. תעריך !!!
הייתי שם, זה קשה מאוד.

אני לא יודע מה הסיטואציה בינכם, רק כתבת פה שאתם רבים המון.
לריב זה בסדר, יש תקופות שרבים ממש ואפילו על שטויות ויש כאלה שרבים אבל פחות.
אולי מה שאתה מנסה לתאר זה הקושי לעמוד בריבים ובלחץ שהם גורמים לך.
זה כבר משהו אחר.

אם אתה חושב שזה יעשה לך טוב יותר (בטווח הארוך) , אז אולי כדאי שתיפרד.
זה בסדר גמור, גם אם זה כואב.

לצערי מערכות יחסים לא בנויות רק על בסיס הרגש.
אנונימי