התחברות
הרשמה
שמתי לב שבמלחמות הקרבות הכי קשים קורים בעיקר בלילה יש הסבר לכך?
26 בפברואר 2022, 03:41
מלחמה
2 תשובות
כי זה מאפשר לכוחות להתקדם בצורה טובה יותר,
D
Dvir1122
הרוב עייפות של האויב
ולא רואים כול כך
O
Oshrii
באותו הנושא:
שמתי לב לאפליה קשה בין גברים לנשים, למה בשעת צרה או מלחמה לנשים תמיד יש פריבילגיות?
למי שהוא יש אנימה מעניינת להראות לי לא רומנטיקה יותר קרבות דם מלחמות בלשים וכל זה
מלחמת יום הכיפורים הייתה מלחמה קשה עבור מדינת ישראל? וכמה חיילים מתו בכלל? שאומרים שהרבה
איך הגענו למצב שבמלחמה הקרבה ובאה 3000 רקטות ישוגרו ביום על ישראל וזה עוד בלי הטילים?
מתוך 600000 חיילים, רק 170000 בקרבי, עכשיו תחשבו שאם ישראל נמצאת במצב קשה במלחמה, אתם חושבים שהיא תגייס חיילים רגילים?
איזה מלחמה ממלחמות ישראל הייתה הכי קשה?
אתם חושבים שמלחמת עולם שלישית קרבה?
מתי החלה המלחמה בין גרמניה לבין לברית המועצות ומהן הסיבות לפרוץ הקרבות?
מתי החלה המלחמה בין גרמניה לברית המועצות ומהן הסיבות לפרוץ הקרבות?
אני ממש אוהבת אותכם בהכל אבל למה מלחמות דווקא הן מקרבות ביננו?
במלחמת העולם השנייה היו את קרבות המפנה סטלינגרד ואל עלמיין למה הן היו קרבות מפנה?