6 תשובות
אל תצאי לזה זה רק למזרחים תתי אדם
המזוודות תמיד באוטובוס וגם התיקים בנסיעה, במסלול התיקים על הגב, שתמיד יהיה עלייך נייר טואלט, מגבונים... לא תמיד יש שירותים, ושיהיה עלייך כסף... אה ואל תקחי בגדים לשבוע זה כולה יומיים
תיקים על הגב
שירותים יהיו אל תדאגי
בלילה ישנים באכסנייה או אוהל וזה הכי כיף שיש
פשוט תלכי לשירותים או אם אתם באמת מסלול אז כנראה בטבע
תיקי גב יהיו על הגב במסלול וכשתהיו במקום שאתם תישנו בו הם והמזוודות יהיו שם ובמהלך היום המזוודות יהיו באוטובוס
בלילה אוכלים וכנראה יש מעגלים או פעילות שהבית ספר בוחר לעשות זה תלוי
טיולים עם שינה זה הכי כיף שיש את התיקים הגדולים רוב הסיכויים תשימו באוטובוס ושיהיה איתכם תיק עם מים אוכל בלילה זה החלק הכי טוב בתכלס סתם יושבים על חברים
לאכסניה? או אוהל