26 תשובות
לדעתי די סי
אני לא מצליחה לעקוב אחרי סרטי מארוול ואני אוהבת את גיבורי העל הקלאסיים
אני לא מצליחה לעקוב אחרי סרטי מארוול ואני אוהבת את גיבורי העל הקלאסיים
אני אישית מעדיפה מארוול אבל זה כי כרגע עוד לא הספקתי לקרוא קומיקסים/לראות סרטים של די סי.
מארוול
חתיכים
סרטים מעולים
חתיכים
סרטים מעולים
^ אין יותר קלאסי מספיידרמן
שואל השאלה:
אני אישית די סי אוהב את הסרטים ואת באטמן וסופרמן ואת הסדרות
מארוול את ספיידמן אקסמן וכל הנוקמים כיף לעקוב אחריהם אבל לפעמים מעייף
אני אישית די סי אוהב את הסרטים ואת באטמן וסופרמן ואת הסדרות
מארוול את ספיידמן אקסמן וכל הנוקמים כיף לעקוב אחריהם אבל לפעמים מעייף
מארוול. המורכבות של היקום שלהם, הדמויות והעקביות - הרבה יותר מעניין מדי סי לדעתי.
אנונימית
שואל השאלה:
רק שלעקביות הזאת יש פער עצום למי שפספס הייתי צריך לראות הכל מהתחלה סרטים שהפסדתי סיוט
רק שלעקביות הזאת יש פער עצום למי שפספס הייתי צריך לראות הכל מהתחלה סרטים שהפסדתי סיוט
ברור, בשלב הזה שיש מעל 30 אלף קומיקסים ו30 סרטים (לא כולל סדרות) זה די מסובך או מאיים להתחיל מההתחלה ולהדביק את הפער, אבל זה אפשרי וברגע שעושים את זה באמת נהנים מהמארג המורכב והיצירתי שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
מעדיף פחות כאב ראש מה שכן מחכה לסרט של דדפול עם וולברין ביחד
מעדיף פחות כאב ראש מה שכן מחכה לסרט של דדפול עם וולברין ביחד
שואל השאלה:
שהוא מחזיר אותו לחיים ועוזר עם שאר המוטנטים
שהוא מחזיר אותו לחיים ועוזר עם שאר המוטנטים
השאלה היא אם באמת זה שיקול לקחת כי זה לא כמו בדי סי
יכולה להגיד שעם דיסי הסתבכתי עוד יותר כי יש מלא סרטים שונים של בטמן וונדר וומן וסופרמן וסדרות עם שחקנים אחרים
לא ברור מה קורה עם מה או במקביל או לא קשור
והם עכשיו עושים עוד סרט על בטמן
במארוול היה לי מפחיד להתחיל מההתחלה את הסרטים אבל ממש מצאתי בקלות רשימה באינטרנט של הסרטים והסדרות ופשוט ראיתי אחד אחרי השני בקצב שלי
והכל היה מחובר והיה הגיון בסופו של דבר
לדעתי מי שמוותר על מארוול בגלל שזה מלא סרטים וקומיקסים אז זכותו אבל חבל כי זה באמת עשוי בצורה טובה
די סי יש להם סרטים טובים וכמה סדרות טובות אבל מבחינת היקף ועומק מעדיפה את מארוול
יכולה להגיד שעם דיסי הסתבכתי עוד יותר כי יש מלא סרטים שונים של בטמן וונדר וומן וסופרמן וסדרות עם שחקנים אחרים
לא ברור מה קורה עם מה או במקביל או לא קשור
והם עכשיו עושים עוד סרט על בטמן
במארוול היה לי מפחיד להתחיל מההתחלה את הסרטים אבל ממש מצאתי בקלות רשימה באינטרנט של הסרטים והסדרות ופשוט ראיתי אחד אחרי השני בקצב שלי
והכל היה מחובר והיה הגיון בסופו של דבר
לדעתי מי שמוותר על מארוול בגלל שזה מלא סרטים וקומיקסים אז זכותו אבל חבל כי זה באמת עשוי בצורה טובה
די סי יש להם סרטים טובים וכמה סדרות טובות אבל מבחינת היקף ועומק מעדיפה את מארוול
אנונימית
מארוול
הרבה חתיכים
סדרה של סרטים טובים מאודד
הרבה חתיכים
סדרה של סרטים טובים מאודד
שואל השאלה:
למרות שלא הבנתי למה לא צירפו את דדפול להילחם בתאנוס
למרות שלא הבנתי למה לא צירפו את דדפול להילחם בתאנוס
כי דדפול עד עכשיו היה שייך ליקום של אקס מן
אבל זה כמעט בטוח הולך להשתנות בדוקטור סטריינג 2
אבל זה כמעט בטוח הולך להשתנות בדוקטור סטריינג 2
אנונימית
שואל השאלה:
מגניב מתי זה יוצא חייב לראות את זה
מגניב מתי זה יוצא חייב לראות את זה
במאי
אנונימית
שואל השאלה:
נו ואקס מן זה מארוול היו יכולים גם לצרף אותם למלחמות
נו ואקס מן זה מארוול היו יכולים גם לצרף אותם למלחמות
הם עכשיו עושים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית יש לך סטיפס פרטי?
אנונימית יש לך סטיפס פרטי?
שואל השאלה:
בטח רק אחרי הנצחיים שלא ראיתי עדיין
בטח רק אחרי הנצחיים שלא ראיתי עדיין
תראה הנצחיים וספיידרמן אין דרך הביתה
ואז במאי יוצא דוקטור סטריינג 2 וכמעט בטוח שהולכים לשלב באופן רשמי את היקום של אקס מן בסרט הזה
ואז במאי יוצא דוקטור סטריינג 2 וכמעט בטוח שהולכים לשלב באופן רשמי את היקום של אקס מן בסרט הזה
אנונימית
שואל השאלה:
הספיידרמן האחרון אין דרך הבייתה התרגשתי התגעגעתי לשחקן הראשון ולגובלין ודוקטור אופטיקוס
הספיידרמן האחרון אין דרך הבייתה התרגשתי התגעגעתי לשחקן הראשון ולגובלין ודוקטור אופטיקוס
מבחינת קומיקס די סי לוקח ומבחינת סרטים מראוול
שואל השאלה:
אלוף אח יקר
אלוף אח יקר
מארוול הסרטים הכי טובים הקומיקסים של די סי טובים אבל לאחרונה מארוול הפכו למשוגעים
^^^מסכים עם כל מילה.