8 תשובות
אין לאייפון אפליקציה? 0:
גם לי לא נתקע
^^ לא אבל אפשר לעשות שיתוף למסך הבית ואז זה כמו אפליקציה אבל בלי התראות ובלי כלום פשוט נכנס ישר
שואל השאלה:
הוא תקוע ממש בגוגל כרום, ויש מ ל א באגים וזה מבאס פיצוצים
הוא תקוע ממש בגוגל כרום, ויש מ ל א באגים וזה מבאס פיצוצים
לא יודעת אבל לי בספארי לא נתקע
תלוי מה ההגדרה שלך לתקוע. כי תקוע זה תקוע לכולם. תנסה להיכנס דרך גוגל כרום פשוט.
גם בספארי הוא נתקע
לי לא נתקע ואני בספארי אז..
באותו הנושא: