6 תשובות
תאכליי למה לא
אני הייתי אוכלת בכוח גם חהחה
אם אתה שבע - אל תאכל
סתם יגרום לך לתחושת כובד בגרון, אולי להקיא אפילו וסתם האוכל יתבזבז אם תזמין ולא תאכל
סתם יגרום לך לתחושת כובד בגרון, אולי להקיא אפילו וסתם האוכל יתבזבז אם תזמין ולא תאכל
תלוי אם את רעבה מקסימום תזמיני קינוח אם לא
אנונימית
תלוי ברמת השובע שלך.
אפשר לשמור לקינוח.
אפשר לשמור לקינוח.
שואל השאלה:
^כי זה מוגזם זה יצא מלא אוכל ליום אחד
^כי זה מוגזם זה יצא מלא אוכל ליום אחד
אנונימית
באותו הנושא: