5 תשובות
לאללא
לא הרבה יודעים אומנם, אבל גודל המוח של כל האנשים זהה.
שיעורי מדעים ונהנים
לכל אדם יש אותו מוח ואותו גודל מוח. זה בדיוק החומר שאני לומד במגמת מחשבת ישראל: לפי הרמב"ם, לכולם יש אותו שכל(מוח) ואנשים שנתפסים כחכמים יותר הם אנשים שניצלו יותר את השכל שלהם, אבל לכל בן אדם אותו מוח. לפי הרמב"ם, לך ולאיינטשיין יש אותו שכל, פשוט איינשטיין ניצל כ20% מהמוח שלו (עד כמה שזה נשמע לך קצת זה המון במובנים אנושיים), ואת וכל אדם ממוצע מנצלים כ5% אם אני לא טועה.
שוב, כל זה לפי חשיבתו של הרמב"ם, לא יודע עד כמה זה נכון...