4 תשובות
רק פעם בשבוע זה נפלא ויעשה לך טוב לשיער ,אני גם עושה את זה
אם את לא מרגישה שהוא שומני, כן
אם השיער לא ניהיה שומני זה בסדר
בכללי עדיך פעמיים עד שלוש