7 תשובות
הם תוקפים
רוסיה הרבה יותר חזקה מהם
הם כן, פשוט הכוח שלהם יותר חלש ויש מחסור בחיילים
הם מנסים להגן על עצמם הכוחות הרוסיים הרבה יותר חזקים
הם תוקפים אבל אין מספיק כוח אדם שם.לדוגמה ברוסיה יש 3 מיליון חיילים ובאוקראינה יש רק חצי מיליון
הם כן תוקפים אבל רוסיה בקושי מרגישה את זה, היא ענקית לעומת אוקראינה, ויש לרוסיה הרבה יותר חיילים, והנשקים שם הרבה יותר חזקים, ובקיצור הסוף צפוי.
כי רוסיה בהרבה יותר חזקה ויש לה יותר נשק טילים, פצצות אטום