2 תשובות
לא הרבה לחיפה אין אוהדים בכלל
חחח מה אתה מחרטט עלאק אין אוהבים על מי אתה עובד? לא יהיו הרבה בגלל שהאלה מהפועל חדרה לא יבואו עד לחיפה