3 תשובות
כיוון שביום שלישי בוצעו שתי בריאות ובכל יום רק בריאה אחת אז אומרים ביום שלישי פעמיים כי טוב:)
בבריאת העולם אלוהים ברא כל יום דבר אחד וביום שלישי 2 דברים
, ואחרי כל בריאה אמר כי טוב. בגלל זה שלישי פעמיים כי טוב
פעמיים *כי טוב.
בספר בראשית כתוב בסוף כל יום (חוץ משני) וירא אלוהים כי טוב.
ביום שלישי כתוב את זה פעמיים. לכן אומרים שהיה "פעמיים כי טוב".
יש אנשים שמאמינים שגם טוב להתחתן ביום הזה כי זה מביא יותר מזל
ולשני בני הזוג יהיה טוב.