4 תשובות
אין לנו מה לעשות בנושא הזה כל כך אנחנו לא הולכים להתערב
אבל אני תומכת באוקראינה
אבל אני תומכת באוקראינה
ברור
^ אני יודעת מה קורה שם,
הרס של בתים
ילדים ואנשים מתחבאים בתחנת הרכבת התחתית
אין אוכל בחנויות
(ולא מהאינטרנט דודה שלי גרה שם וסיפרה לי הכל)
הרס של בתים
ילדים ואנשים מתחבאים בתחנת הרכבת התחתית
אין אוכל בחנויות
(ולא מהאינטרנט דודה שלי גרה שם וסיפרה לי הכל)
כמו שאנשים תמכו בחמאס כי הם הראו שהם מסכנים אז אנחנו לא יכולים לתמוך בהם בלי לדעת מה אשכרה קורה שם
באותו הנושא: