5 תשובות
זו לא רק מלחמה בין אוקראינה לרוסיה, זו גם מלחמה בין רוסיה לארצות הברית, טעם הלוואי של המלחמה הקרה.
אנונימית
ביידן אמר שהוא לא רוצה להתערב בזה
רוסיה תקפה כי אוקראינה התקרבה למדינות נאט"ו
אם ארה"ב הייתה מצהירה שאוקראינה לעולם לא תצטרף לנאט"ו רוס הסיכויים שהמלחמה לא הייתה פורצת..
אם ארה"ב הייתה מצהירה שאוקראינה לעולם לא תצטרף לנאט"ו רוס הסיכויים שהמלחמה לא הייתה פורצת..
ומלחמה בין רוסיה למערב
אנונימית
^^^צבאית
באותו הנושא: