21 תשובות
לא.
לא
לא, תורידי.
לא
לא
לא
זה לא ממש מסוכן אבל העדשות עלולות להיבלע, אז כדי להימנע מאי נעימיות מיותרות
זה לא ממש מסוכן אבל העדשות עלולות להיבלע, אז כדי להימנע מאי נעימיות מיותרות
אבוי לא
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה לכם :)
אוקיי תודה רבה לכם :)
אנונימית
לא זה מסוכן
שואל השאלה:
רגע, לרוקן את התמיסה ולשים חדשה
או להכניס לאותה תמיסה?
אני מחזירה אחרי המקלחת
רגע, לרוקן את התמיסה ולשים חדשה
או להכניס לאותה תמיסה?
אני מחזירה אחרי המקלחת
אנונימית
אם התמיסה נשארה סטרילית ואת מורידה לפרק זמן קצר על מנת להחזיר, אין כל בעיה להשתמש באותה התמיסה.
שואל השאלה:
רוב תודות לך במבה :)
רוב תודות לך במבה :)
אנונימית
על לא דבר :)
אסור להתקלח עם עדשות.
צריך להחליף תמיסה לאחר כל שימוש.
צריך להחליף תמיסה לאחר כל שימוש.
שואל השאלה:
אפילו לחצי שעה?^
אפילו לחצי שעה?^
אנונימית
אפילו ל-10 דקות
שואל השאלה:
בקצב הזה התמיסה תסתיים תוך חודש...
בקצב הזה התמיסה תסתיים תוך חודש...
אנונימית
קורה. את גם לא חייבת למלא המון תמיסה, רק שתכסה את העדשה. הבקבוק הגדול הוא גם ככה ל-3 חודשים מהפתיחה
שואל השאלה:
בידיוק ל3 חודשים, לא לחודש
בידיוק ל3 חודשים, לא לחודש
אנונימית
אני מתקלחת עם עדשות.. אני פשוט נזהרת שלא יכנס מים