התחברות הרשמה

אני משרתת בקרייה ועושה שם חמשושים

והחדא מגיש רק ארוחות צהריים ככה שמתבזבז לי כסף על ארוחות בוקר וערב , הגיוני לבקש מהם כסף לארוחות ? כי בתכלס אמורים לספק לי אותם אם אני ישנה שם
25 בפברואר 2022, 10:21
חייליםגיוסחמשושיםתפקידיםשירות צבאי    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם יהיה לי ת"ש 2 או 3 יכולים להעביר אותי תפקיד ? (אני עושה חמשושים ומשרתת קרוב לבית )
אנח משרתת בקרייה בחיל האוויר אני יכולנ לצאת מהתפקיד ולהיות משקית תש?
אנח משרתת בקרייה בחיל האוויר אני יכולנ לצאת מהתפקיד ולהיות משקית תש?
אם יהיה סגר אני משרתת בבסיס לוחמים בחמשושים אני אהיה בעוצר יציאות?
אם עושים חמשושים בצבא יוצאים כל חמישי?
זה מפגר לעשות שיעורי נהיגה בזמן הצבא? לא הספקתי לפני הגיוס ואני עושה חמשושים אז כל שבוע עושה כפולות
מי מקבל חמשושים ברזל? נגיד אם אני אהיה מדריכת חיר או מכית אז יהיו לי חמשושים?
אני משרתת בקרייה ומלא נכנסים למעלית עם הטלפון ונמצאים בו וזה מחא קרינה מה לעשות?
אני משרתת בקרייה בבסיס פתוח בלי חיילים בגילי כי כולם בקבע. אבל התפקיד ממש טוב והבסיס 15 דק מהבית שלי כדאי לי לנסות לעבור
באיזה תפקידים לבנות עושים חמשושים בצבא?
האם חובשת בבאח יוצאת חמשושים ולא עושה שמירות?