30 תשובות
אין מצב
לא זה שקר
לא, תפסיק להקשיב לכל מה שאתה רואה בטיקטוק
להה אין סיכוי
שואל השאלה:
דיי אני באמת רציתי ללכת לקנות ולעזוב תלימודים
אנונימי
שואל השאלה:
ביאסתם.
אנונימי
אם אתה מאמין לזה תעודת בגרות זה לא הדבר היחיד שאתה צריך לקונת
אם זה היה ככה ממזמן בתי הספר היו נסגרים.
שואל השאלה:
דיי לרמוז לי לקנות שכל
אנונימי
שואל השאלה:
אתם ממש רעים
אנונימי
3>
את באמת חושבת שאת משלמת 10 אלף שקל בשנה לומדת לא יודע מה זמן
ואת יכולה להשיג תעודת בגרות ב-400 שקל
אם זה מעודד אותך אני בכלל לא הבנתי למה .xnit התכוונ/ה עד שאמרת אז מצבך לא כזה רע
איזה באסה באתי לשמוח
שואל השאלה:
עזבו אותי אני אבכה באמת חסכתי
אנונימי
די אנשים בתגובות פה מותר לבנאדם לשאול שאלה לא חייבים לרדת עליו/ה
לך תקנה עם זה כרטיס להופעה של ג'סטין ביבר, עדיף
די להאמין לכל שטות בטיקטוק ימציקים
הלוואי שזה באמת היה ככה, אבל לצערי זה לא נכון.
ותפסיקו לרדת עליו.
שואל השאלה:
^^^ לא ידעתי שאני אוכל סקאם באותו רגע
אנונימי
^^^^^^נכון
די לא הכל טוב איתך אל תייחססי אליהם הכל טוב
שמעתי על זה אבל זה מזהה לא נשמע הגיוני אם זה היה אף אחד לא היה בא לבית ספר
תחשוב שאתה משלם על שנת לימודים יותר.
ותחשוב שהאנשים שמשלימים בגרות אחרי שסיימו תיכון משלמים איזה עשר אלף לכל אחת
לא צריך בגרות
יש לי בגרות ויש לי מקצוע ואיפה אני? בזבל החיים לא הוגנים בכלל :(
אנונימית
לא?????? ועוד בכולה 400 נראה לך?
חחח בטח ב400 שקל, כל ילד בגן יכל לקנות תעודת בגרות, למה נראה לך שרק יאיר לפיד בלי אחת?
לא אמיתי.
לא מי אמר לך את זה