7 תשובות
כן ברור, זה די סימון מדאיג.
אני הייתי במקומך הולכת, באה עם פיינט גלידה ומדברת איתה.
אני הייתי במקומך הולכת, באה עם פיינט גלידה ומדברת איתה.
זה דגל אדום, ממליצה לך ללכת אליה עם משהו מתוק, לדבר איתה, לוודא שזה באמת נטו ממקום של כמה ימי רגיעה
לגיטימי שהיא רוצה שקט. אבל לשים לב מה קורה איתה. תשאלי אותה אם היא רוצה לדבר איתך ולהביא איזה משהו מתוק
לכי לבית שלה
שואל השאלה:
למה דגל אדום??
למה דגל אדום??
אנונימית
לכי אליה
גם אם היא ביקשה להיות לבד היא הרבה יותר רוצה שיהיה איתה מישהו עכשיו לעשות שטויות וצחוקים לאכול מלא לראות סרט מסיבת פיג'מות או אפילו סתם לבכות למישהו
גם אם היא ביקשה להיות לבד היא הרבה יותר רוצה שיהיה איתה מישהו עכשיו לעשות שטויות וצחוקים לאכול מלא לראות סרט מסיבת פיג'מות או אפילו סתם לבכות למישהו
אחותי לכי אליה , קני לה משהו מתוק , תדברי איתה , תהיי לצידה ותסבירי לה שאת פה בשבילה להכל , ושהכל יעבור , תני לה לפרוק
באותו הנושא: