7 תשובות
אז מה לכולם קורה שהם לפעמים חסרי טאקט ואומרים משהו לא במקום. אני חושבת שאם זה עדיין מפריע לך אז תדבר עם מי שאמרת לו את זה שוב ותתנצל פעם נוספת. לא קרה כלום אם יצאת מפגר הכל טוב אל תכעס על עצמך יותר מדי
זה קורה לי כל הזמן אני מאוד מפגרת כשאני אומרת דברים כאלה אשמח גם לעזרה
תקשיבי אני גם בן אדם חסר טאקט ולא חסר לי דברים שאמרתי לאנשים כמו אהבלה. אבל אין מה לעשות מה שנאמר נאמר אי אפשר לחזור אחורה. את צריכה להשלים עם העובדה שיכול להיות שפגעת בו ולנסות להסביר לו שזו לא הייתה הכוונה שלך. ויותר מזה תנסי לעבוד עם עצמך על לחשוב לפעמים לפני שאומרים דברים. כולנו עושים טעויות הכל בסדר אם אמרנו משהו לא במקום, לומדים מהטעויות ומותר להתנצל
תלוי מה זה היה
שואל השאלה:
יש מצב אתם מספרים על הפדיחות שלכם?
יש מצב אתם מספרים על הפדיחות שלכם?
אנונימי
אמרתי לילד מהכיתה שלי לפני כמה שנים you so stupid והוא אמר אני יודע באנגלית לא זוכרת מה זה היה וגם זרקתי טיפקס לילד לראש וגם לפני מחא סמן זרקתי אבן לילד בחזה זה באמת לא היה בכוונה הכל זה כל כך מפגר הדברים שעשיתי
זה מזעזע אני יודעת אבל זו לא הייתה הכוונה שלי בכלל ואני התנצלתי אינספור פעמים כי זה באמת היה מחריד. חברות שלי ואני ישבנו וצחקנו בטירוף תוך כדי שראינו טלוויזיה, פתאום אחת מהן דופקת "אגב גילו לדודה שלי סרטן" ואני גיחחתי כזה. עכשיו צחקתי בגלל הסיטואציה כי זה הכי לא קשור שהיא תודיע לנו עכשיו, מה פתאום היא מורידה את כולן ואני צחקתי ואז זה היה נראה כאלו אני צוחקת על המצב של הדודה בחוסר טאקט, אבל לא. קיצור זוועה
באותו הנושא: