9 תשובות
זה מה שקורה לי כל הזמן, תלכי או מאחורה או מקדימה עם המחנכת/מדריך/מורה מלווה ותדברי איתם, אולי ככה תמצאי עם מי חהיות
גם אני הלכתי ביום ראשון לטיןל כזה של יומיים במחשבה שאני אהיה לבד אבל בסוף לא הייתי לבד והייתי עם כל הכיתה והיה נדיר, אל תוותרי על זה
תתחברי לעוד מישהו/מישהי מהכיתה, ותיהי איתם
סה לה וי
אלה החיים ממי פעם יש פעם אין :)
שואל השאלה:
אוף.. לא באלי
אני באמת מרגישה שלא יהיה לי מה לעשות..
אני מאוד רוצה להתחבר לאנשים אבל לא יודעת בזמם האחרון לא עובד לי ואין לי חשק לכלום..
אנונימית
זה קורה לי כל שנה... תנסי, מקסימום תחזרי מוקדם
תאמיני לי שתוך כדי הטיול את תתחברי עם ילדים
שואל השאלה:
עם מי אבל?
לא רוצה להתקל בזה שאני לבד..
אנונימית
יכול להיות שיהיה לך ממש כיף, תלכי