2 תשובות
זה אות מחווה ממחוז 12 משהו כזה אם אני זוכרת נכון קראתי תספרים ממזמן (אופס התבלבלתי בין מחוז 12 ל13בהתחלה תקנתי)
קטע של מחוז 12
הם משתמשים בזה כשהם צריכים לומר תודה או סתם כדי להראות שהאדם אהוב ומכובד על ידם.
זו מחווה של הערצה, הכרת תודה ופרידה.