התחברות
הרשמה
למה אחרי שלועסים מסטיק מנטה מים מרגישים קפואים כששותים אותם?
23 בפברואר 2022, 21:15
מסטיק
מים
שתייה
מנטה
שיניים
תשובה אחת
שואל השאלה:
תודה רבה ^^
אנונימי
באותו הנושא:
איזה סוג (חברת) מסטיקים אתם לועסים? זה כל פעם סוג אחר או שאתם מהמשעממים שלועסים רק מנטה?
שאלה, למה תמיד שאנחנו לועסים מסטיק או אחרי שאנחנו לועסים מסטיק ושותים מים, המים תמיד קפואים???
למה אחרי שלועסים משו מנטה נגיד אז שאחכ שותים מרגישיים את זה שורף?
בנות - בן שכל הזמן שם שפתון בטעמים ולועס מסטיק מנטה כל הזמן ומתקלח פעמיים ביום ומתבשם 24/7 כאילו מטופח יותר מדי, מוריד ?
רק לי מוריד בנים שלועסים מסטיק ? כאילו אחי אתה לועס כמו החמור משרק
איזה מסטיק אתם חושבים שנמכר הכי הרבה: מנטה, מנטה פירות, תפוז או ענבים?
למה אחרי שאוכלים מסטיק מנטה / מצחצחים שיניים עם משחה בטעם מנטה ואז שותים מים זה קפוא ?
מה יותר טוב כדי לרענן את הפה- סוכריות מנטה או מסטיק מנטה?
אם הוא לועס מסטיק באמצע הדייט זה אומר שהוא הולך לנשק אותי? הוא בדרך כלל לא לועס מסטיק
יא אללה לא משנה כמה זמן אני לועס מסטיק אין לי ריח טוב מהפה אחרי שאני זורק את המסטיק (ואני מצחצח שיניים כל בוקר)
למה אחרי שלועסים מסטיק כןאב לשתות ?;)