8 תשובות
אני מאוד אוהבת את הלהקה הזאת והולכת לעשות להם סטאן והשיר הזה בין היפים שלהם
kpoop זה לא זאנר תנסה את mayday
kpoop זה לא זאנר תנסה את mayday
התייאשתי יאוהבת האנסה
שואל השאלה:
תפסיקי להציק לי כבר!!!!
האנסה זה החיים)
תפסיקי להציק לי כבר!!!!
האנסה זה החיים)
אנונימית
מאוהבת בהם ובשירים שלהם
אנונימית
נכון זה השיר שהמלצת לי עליו
הוא מהמם
הוא מהמם
שואל השאלה:
שמחה לדעת שאני לא היחידה)
מי הביאס שלך אם יש?
בדיוק עשיתי אתמול אנבוקסינג לאלבום continuous)
שמחה לדעת שאני לא היחידה)
מי הביאס שלך אם יש?
בדיוק עשיתי אתמול אנבוקסינג לאלבום continuous)
אנונימית
לאחרונה גיליתי את השיר הזה, והתמכרתי אליו (הוא מזכיר לי את god's menu)
אני גם מכור לvamos של omega x (הם באותו סגנון)
עדיין לא ניסיתי שירים אחרים של victon
אני גם מכור לvamos של omega x (הם באותו סגנון)
עדיין לא ניסיתי שירים אחרים של victon
אני חרשתי עליו פעם ועל עוד שירים שלהם
באותו הנושא: